FOREX!

Kalandjaim és felfedezéseim a világ legnagyobb piacán.

Friss topikok

  • Ferenc_: Ubuntu linux winme program alatt is megy a Metatrader. (2013.02.03. 06:46) Olcsó VPS
  • newl1 (törölt): Üdv! ProFX csak MT4 platformon működtethető? (2010.05.17. 21:06) ProFx
  • imifx: Ja és ha a válaszod esetleg nem teljesen publikus, akkor itt az e-mail címem: ir0n [kukac] freemai... (2009.12.28. 17:56) FAPTurbo tipp: melyik brókert használjuk?
  • Frank41: @Forexblogger: Megkérdeztem levélben, de nem válaszolnak. Tovább kutakodva egyre jobb véleménnyel ... (2009.06.08. 19:03) Euro-Blaster számlák
  • DominoFX: Szia! Az Euro-Blaster szerencsére nem annyira érzékeny a spread-re, mint a FAPTurbo, ezért nem ann... (2009.05.07. 18:37) Euro-Blaster EA

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kommentek

  • Ferenc_: Ubuntu linux winme program alatt is megy a Metatrader. (2013.02.03. 06:46) Olcsó VPS
  • newl1 (törölt): Üdv! ProFX csak MT4 platformon működtethető? (2010.05.17. 21:06) ProFx
  • valami01: Szia! Jók a tapasztalataid a ProFX-ről? Hogy muzsikál? (2010.04.28. 07:44) ProFx
  • DominoFX: @imifx: Bocsánatot kérek amiért eddig nem válaszoltam, de csak most láttam a kérdésedet. Eddig min... (2010.02.14. 18:28) ProFx
  • imifx: Szia! Jónap ígérkezik ez az EA..... Egyébként megkérdezhetem, hogy a FapTurbo -s projekt hogyan áll? (2010.01.21. 16:08) ProFx
  • Utolsó 20

FAPTurbo tipp: melyik brókert használjuk?

2009.01.27. 18:23 | DominoFX | 15 komment

A FAPTurbo felhasználók fórumokban megnyilvánuló közös bölcsessége szerint jelen pillanatban az FxPro nevű bróker a legelfogadhatóbb. Sajnos ez is egyre rosszabb lesz a spreadek növekedése miatt. Pár napja volt egy hosszasabb szerver lefagyásuk, amikor is a megbízásokat nem tudták fogadni, és kártérítést sem fizettek azoknak, akiknek emiatt nem lett lezárva valamilyen pozíciójuk (mondjuk a kár összegét ilyenkor elég nehéz is megállapítani). Szóval ezt is eléggé szidják, de még mindig jobb, mint az Alpari, IBFX vagy az FXDD, mert ezeknél a spreadek olyan nagyok, hogy a robot alig tud kereskedni. A következő brókerek pedig kitiltották a FAPTurbo-t, ezekhez tehát semmiképen se menjünk: ODL, GoTrader, GoMarkets.

Vannak olyan brókerek is, amelyek nem a FAPTurbot, hanem általában véve a skalpolást (rövid ideig tartó kereskedést) tiltják, sőt néhány eleve nem enged robotot sem. Ezeket mindig nézzük meg számlanyitás előtt.

Az FxPro előnye, hogy be lehet fizetni bankkártyával és PayPal-lel is, és kivenni is lehet ezekre. (Az utóbbit én még nem próbáltam.)

Néhány ECN brókernél (ATC, MB Trading) várható, hogy hamarosan bevezetik a Metatrader felületet. Ha már lesz ezzel kapcsolatos pozitív tapasztalat, akkor érdemes lehet majd átmenni ezekhez, de addig inkább várjunk.

Ne felejtsük el, hogy egy FAPTurbo licenszet csak EGY élő számlán használhatunk, ezért jól meg kell fontolni, hol kezdjük élesben bevetni! Nekem két licenszem is van, az egyik fut az FxPro-n, a másikat tartalékolom az ECN brókerre. Igazából nem kellett volna megvenni a másodikat, csak Karácsony előtt olyan hírek reppentek fel, hogy megemelik az árát 399 dollárra, és gyorsan vettem még egy licenszet.

Rebate!!!

Kevesen tudnak arról, hogy ha megfelelő helyről regisztrálunk egy brókerhez, akkor a nyerésünkön felül további plusz pénzhez jutunk. A brókerek hasznát a spread képezi, és sok bróker csinálja azt, hogy ha valaki ügyfelet visz hozzá, akkor ennek a közvetítőnek introducing broker, IB a nevük) a spread egy részét (pl. 1 pipet) odaadja. Vannak olyan közvetítők, akik ennek egy további részét (pl. 0,5 pipet) visszaadják nekünk. Így mindenki jól jár: a bróker megkapja a jutalékot, az IB is, és mi is kapunk vissza pénzt. Az egyik legjobb ilyen rebate szolgáltató a CashbackForex , én is ezt használom. Decemberben 20 dollárt kaptam tőlük. Nem egy egetverő összeg, de a FAPTurbo ekkor csak 2 hetet ment, kicsi lotméretekkel, meg aztán: ingyen pénz, miért ne jönne jól?

Vannak még más ilyen szolgáltatások is, azonban vigyázzunk arra, hogy némelyike megemeli a spread-et, és abból ad vissza nekünk pénzt. Ezekkel rosszabbul járunk, mintha nem is használtuk volna őket. A CashbackForex nem ilyen, direkt rá is kérdeztem a brókernél, és a spreadeken is látom, hogy nem magasabbak.

A CashbackForex más brókerekhez is használható, érdemes körülnézni a weboldalukon. Ha már van számlánk a brókernél, akkor általában utólag is át tudjuk kérni magunkat a CashbackForex -hez.

A bejegyzés trackback címe:

https://forexpenz.blog.hu/api/trackback/id/tr55906651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radubarach 2009.01.28. 12:28:51

Szia!

Az Alparinál Tőled kértek hivatalosan lefordított dokumentumokat? Engem ezzel szívattak, de ha azt mondod, hogy magasak a spreadek akkor nem náluk fogok számlát nyitni.

Mondjuk én nézegettem az eur/chf és az eur/gbp speadjeit az Alparin és az FXPron is, az Alapri jónak tűnt (3 pip) az FX ugyanekkor 5-7 pip volt. Persze ezek demo számlák voltak.

DominoFX 2009.01.28. 20:10:57

@radubarach: biztos, hogy kérnek fordítást? Mert tőlem nem hivatalosan lefordított dokumentumot, hanem közjegyző által aláírt hiteles másolatokat (notarized copy) kértek. Elmentem a közjegyzőhöz, oldalanként kb. 600 Ft-ért megcsináltam (2-3 oldal volt), elküldtem az Alparinak és pár nap múlva megvolt a számlám. Nem örültem neki, de nem is volt nagy annyira kaland. A spreadek a fapturbo számára magasak, amúgy nem tudom, milyenek (mármint napközben, meg más párokkal).

A demo számla spread-je semmit nem jelent. Ott mindig fix a spread, a live számlán meg van, hogy óránként, percenként változik. Tegnap éjszaka például egyetlen trade-em sem volt a fapturbóval, annyira magasak voltak a spreadek az FxPro-n :(

tothgy 2009.02.10. 16:12:19

Sziasztok, megtudnátok mondani, hogy a FAPTURBO egy expert, vagy vmilyen program amit futtatni kell? köszi

DominoFX 2009.02.10. 19:28:03

@tothgy: Szia! A FAPTurbo egy Expert Advisor (EA). Ez tehát egy program, amit a Metatrader4 kereskedő szoftver tud futtatni.

tothgy 2009.02.11. 09:43:05

Köszi a gyors választ!

Ebben az expertben van vmilyen vádelem, vagy lehet letölteni és használni, mint a többi eq4-et? Üdv.

DominoFX 2009.02.11. 17:52:45

@tothgy: van benne védelem, és elég komoly. Minden megvásárolt fapturbo példány csak 1 db élő számlán futtatható. Ez a következőképpen működik: a vásárlás után mindenki kap egy személyre szóló regisztrációt a készítők honlapjára. A fapturbo működés közben kiír egy számot (Expert ID). A honlapra belépve be kell írni a számlaszámot és ezt az Expert ID-t, mire kapunk egy db aktivációs kulcsot. Ezt be kell írni az expert inputjai közé, és innentől kezdve már működik. Ezt az egészet csak 1 élő számlán lehet megcsinálni. Demo számlán akárhányszor.
(A kiterjesztése amúgy ex4, nem eq4.)

tothgy 2009.02.13. 18:44:52

Teszteltétek legalább 1-2 hónapos távon? Valóban képes a havi 50%-os hozamra?

Valerianus 2009.02.13. 19:29:13

Nekem egy hónap alatt kb. 20%-ot hozott. Nekem ez is bőven megfelel, ha hosszabb távon is tudja tartani.

DominoFX 2009.02.13. 21:07:03

@tothgy: én nem sokkal a megjelenése után megvettem, és december eleje óta hozott 50%-ot. Az ünnepek alatt 2-3 hétig nem futtattam. A hozam több mindentől függ. Az egyik, hogy ha széles a spread, akkor keveset kereskedik. Kevesebb kereskedés kevesebb hasznot jelent. A másik, ami ennél jobban befolyásolja a hozamot, hogy mekkora kockázattal futtatjuk. Ezt az LRR paraméterrel lehet beállítani. Kezdőknek 5 körülit szoktak ajánlani, ezzel nagyon valószínűtlen, hogy elveszítenék a pénzüket. Én a piaci viszonyoktól függően szoktam 10-40 között állítani. Viszont én tisztában vagyok azzal, hogy LRR=40 beállítással balszerencsés esetben a tőkém nagy része egyetlen éjszaka alatt elmehet. Ezt én vállalom annak érdekében, hogy jobban gyarapodjék. Nagyobb kockázat = nagyobb hozam.

tothgy 2009.03.19. 22:13:48

Sziasztok!
Tesztelem a progit, a skalpolós része elég gyenge, alap beállításon többet visz mint amit megkeres. (90% -ban jobban jártam, ha ellentétes pozit nyitottam) A hosszútávú, tapasztalatom szerint képes egész klassz profitot termelni, ezt csak a skalpolás rontotta, ki is lőttem. A hosszútávon 300 stop és 80 profit állítottam be. Nektek mi a tapasztalatok? Lehet, hogy csak a beállításokkal van a baj? Láttam jó pénzért (500usd) ajánl a faptubó a beállításokhoz "kézikönyvet". Ez szerintem borsos, amúgy meg adhatná a progi mellé, mert így nem sokat ér a skalpoló része. : )
Üdv.

DominoFX 2009.03.21. 17:42:49

Elég meglepő, amit írsz, ugyanis szerintem (és szinte mindegyik fapturbó felhasználó) szerint a skalpoló része az erőssége, és az eurusd kereskedést inkább el kell kerülni. Maguk a készítők is ezt ajánlják. Az eurusd túl rizikós. Most lehet, hogy éppen a jó formáját hozza és pluszos napokig, hetekig; de aztán jöhetnek olyan napok, amikor az egész és még több is elmegy. Én ne használom az eurusd-t.

BullishVik 2009.10.14. 23:19:59

@Forexblogger: Kedves Forexblogger!
Azt szeretném tőled megkérdezni, hogy érdemes e még megvásárolni a fapturbo-t sikeres volt e ezzel a módszerrel az elmúlt 1 éves kereskedésed, továbbá, hogy melyik devizapárral használod.
Előre is köszönöm a válaszodat.
címem:
theginoka@yahoo.com

cinco7 2009.12.26. 17:06:47

Sziasztok!

FAPTURBO beállításhoz szeretnék némi segítséget kérni, tudna nekem valaki ezügyben nyílatkozni?

Köszönettel: cinco7

imifx 2009.12.28. 17:52:51

@Forexblogger: Kedves Forexblogger!
Mint ahogy az előttem szóló BullishVik is kérdezte, én is kíváncsi lennék, hogy mik a tapasztalatok az elmúlt 1évben a Fapturbo-val? Még érdemes-e megvásárolni szerinted? Gondolkozom rajta, hogy esetleg én is beinvesztálok egy ilyen robotba, csak félek, hogy már nem annyira sikeres, mint anno.... Te hogy látod???
Várom válaszod!
Köszi

imifx 2009.12.28. 17:56:22

Ja és ha a válaszod esetleg nem teljesen publikus, akkor itt az e-mail címem:
ir0n [kukac] freemail [pont] hu
Köszi még egyszer!
süti beállítások módosítása